środa, 1 lutego 2017

Podsumowanie stycznia/ plany na luty

 
Nie skomentuję moich zaległości w pisaniu recenzji i czytaniu książek… Dlatego miesiąc luty ogłaszam miesiącem nadrabiania zaległości. Mam mnóstwo pozaczynanych książek, czekam jeszcze na kilka egzemplarzy recenzenckich, zostałam nominowana do tagów na które chciałabym odpowiedzieć i nie chcę wpaść w jeszcze większą dziurę;) Poza tym luty jest krótkim miesiącem, więc będzie w sam raz. Myślałam, że ilość przeczytanych książek w styczniu będzie jeszcze mniejsza ale najwidoczniej nie jest tak źle jak myślałam.  

Oto lista pozycji:

  1. Dygot - Robert Małecki (recenzja wkrótce)
  2. Trylogia nowojorska - Paul Auster

Najbardziej polecam: ‘Dzień dobry, północy’ oraz  ‘Dwór mgieł i furii’
Rozczarowało mnie: ‘Jak cię zabić, kochanie?’
Moje TOP 10  utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych:

  1. Human - Rag’n’Bone (jak tylko usłyszałam skojarzył mi się z serialem ‘Tabu’, są tu jego miłośnicy?)
  2. A Taste of Silver - Until The Ribbon Breaks
  3. Castle On The Hill - Ed Sheeran
  4. As - George Michael, Mary J. Blige
  5. Line Of Fire - Junip (zaczęłam oglądać serial The Black List...)
  6. Jellicle Songs For Jellicle Cats - Cats The Musical (koty już niedługo w Polsce!)
  7. The New Four Season: Spring 5: - Vivaldi, Nigel Kennedy (jako że w pracy czasami musimy być poważni)
  8. Lullaby of Woe - Marcin Przybyłowicz, The Witcher: Wild Hunt (Jubileuszowa edycja FMF już za 3 miesiące!!)
  9. Suns And Stars - Really Slow Motion (kto oglądał trailer do Beauty&Beast to wie)
  10. Tris - Junkie XL, Ellie Goulding

Jestem w trakcie:

  1. Syn - Philipp Meyer
  2. His Bloody Project - Graeme Macrae Burnet
  3. Opowieść o Kullervo - J.R.R. Tolkien
  4. Płyń z tonącymi - Lars Mytting
  5. Dziecko Odyna - Siri Pettersen

Ewentualne pozycje do przeczytania na luty:
  1. Szóstka wron - Leigh Bardugo (w końcu za niedługo druga część, a ja nadal jestem nieuświadomiona o co chodzi…)
  2. Mechaniczny - Ian Tregillis
  3. Śpiący giganci - Sylvain Neuvel

    Boli mnie to, że tak nie dokończyłam tych kilku pozycji, chociaż nie żałuję żadnej minuty przeznaczonej na przeczytane w styczniu pozycje. Luty oferuje tak ogromną ilość książek, które chciałabym przeczytać, że aż mi słabo. Dodatkowo marzę o tym, aby przeczytać dobry thriller lub kryminał, który trzyma mocno w napięciu. Jakieś propozycje? Najlepiej jakąś nowość! Mam na razie ‘Zwierzęta nocy’ i ‘Księgobójcę’.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz