czwartek, 7 września 2017

Podsumowanie sierpnia/ plany na wrzesień


Ostatni ciepły miesiąc w tym roku. To straszne, że tak z dnia na dzień zabrało słońca. Dzisiaj siedziałam w pracy w swetrze! Oburzające... W sierpniu byłam w kilku wspaniałych miejscach. Na przykład odwiedzałam w Anglii Szekspira. O tej wyprawie jeszcze na pewno napiszę, gdy tylko dorwę się do zdjęć;) Sierpień był bardzo różnorodny jeśli chodzi o lektury. Zdarzyły się niestety też takie, które mnie rozczarowały.

    Tymczasem odliczam dni do urlopu. Mój męczący projekt powoli się kończy i mam ogromną nadzieję, że już nic więcej nie odciągnie mnie od mojego bloga. Ostatnio odwiedziłam moje dziecko na budowie. Rośnie jak na drożdżach;) Jeszcze oczek nie ma (na okna i drzwi aluminiowe czeka się najdłużej) ale już robi spore wrażenie:D Wracając do tematu.

    Oto lista przeczytanych pozycji:

  1. Ostrze zdrajcy - Sebastien de Castell
  2. Belgravia - Julian Fellowes
  3. Niech będzie wola twoja- Maxime Chattam

Najbardziej polecam: Kokony
Rozczarowało mnie: Buntowniczka z pustyni

‘Kokony’ polecam bardzo. Wątek psychologiczny i kreacja głównej bohaterki na najwyższym poziomie. ‘Ostrze zdrajcy’ to świetna przygodówka o której mam nadzieję jeszcze zdążę napisać. “Niech będzie wola twoja” - przeczytane z polecenia Świat Bibliofila. Podobno autor wymiata. Szczera prawda. To była mocno zaskakująca i niepokojąca lektura. Zatem serdecznie dziękuję i kłaniam się w pas:) Na szczęście na półce mam jeszcze “Obietnicę mroku”. “Buntowniczka z pustyni” w moim mniemaniu zbyt mocno rozreklamowana. Podobno druga część lepsza, ale chyba sobie odpuszczę.

Moje TOP 8  utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych. Ostatnio słucham jedynie radia BBC 4. Doszkalam się trochę w angielskim;)

  1. Beside - Jon & Vangelis (muzyka mojego dzieciństwa)
  2. Thunder - Imagine Dragons (świetny pomysł na teledysk!)

Jestem w trakcie:
  1. Inwigilacja - Remigiusz Mróz
  2. The redhead. Daleki za oceanem
  3. Podróżnik
  4. Analfabetka, która potrafiła liczyć
  5. Reguła nr 1 - Marta Guzowska

Z moim czytaniem kilku książek na raz chyba przeszłam samą siebie… “Reguła nr 1” jak na razie jest świetna:) Plany na październik? Wakacje. Pierwszy raz odkąd zaczęłam pracować tak na serio będę miała AŻ dwa tygodnie wolnego, więc wybaczcie, że się jaram jak choinka na święta:) Mam nadzieję, że sierpień minął Wam tylko miło i przyjemnie. Opowiedzcie co tam się u Was działo przez ten miesiąc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz