piątek, 3 marca 2017

Podsumowanie lutego/ plany na marzec



Luty miał być przede wszystkim miesiącem nadrabiania zaległości. Plany częściowo udało się zrealizować z czego bardzo się cieszę. W lutym przeczytałam 10 książek i każda z nich była naprawdę interesująca, pojawiło się kilka egzemplarzy recenzenckich wydawnictw z którymi zaczęłam współpracę. Blog się rozwija! Nie przedłużając, oto pozycje, które przeczytałam w lutym.


    Oto lista pozycji:

  1. Płyń z tonącymi - Lars Mytting (recenzja wkrótce)
  2. Tryptyk - Karin Slaughter (recenzja wkrótce)
  3. Opowieść o Kullervo - J.R.R. Tolkien (recenzja wkrótce)

Najbardziej polecam: ‘Dziecko Odyna’
Rozczarowało mnie: -

Moje TOP 10  utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych:

  1. Sunrise - Fahrenhaidt
  2. Sem Ti - Mariza
  3. Witching Hour - Dan Owen
  4. New York Morning - Lang Lang, Jason Isbell
  5. Wicked Game - Emika
  6. Wardruna - Völuspá (Wikingowie <3)
  7. Sorry - Kensington
  8. We Are Now - Shake Shake Go (niesamowity zespół, coś w stylu Of Monsters And Men w lekko folkowym wydaniu)
  9. Wings - Hurts
  10. Timeless - Skyline
Bonus wiosenny:
    I love you - Earl

Jestem w trakcie:
  1. Syn - Philipp Meyer
  2. His Bloody Project - Graeme Macrae Burnet
  3. Krew i stal - Jacek Łukawski

Marzec planuję głównie w bajecznych i fantastycznych barwach odrobinę poprzeplatanych polityką i historią. Oto one:
  1. Zakazane życzenie - Jessica Khoury
  2. Mitologia nordycka - Neil Gaiman
  3. Legion - Brandon Sanderson
  4. Parabellum. Prędkość ucieczki - Remigiusz Mróz
  5. Inwigilacja - Remigiusz Mróz
  6. Królestwo kanciarzy - Leigh Bardugo
  7. Gniew i świt - Renee Ahdieh
  8. Chórzystki - Jennifer Ryan
  9. Demaskator - John Grisham
  10. Listy do pałacu - Jorge Diaz

Przeraża mnie jedno. To tylko wersje papierowe… W marcu czeka mnie również podróż do Wielkiej Brytanii i spotkanie z Brandonem Sandersonem w Warszawie. Będzie się działo! Poza tym, IDZIE WIOSNA! A jak wyglądają Wasze plany na ten piękny miesiąc? Dajcie znać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz