czwartek, 9 listopada 2017

Podsumowanie października/ plany na listopad




Powoli zapadam w jakąś apatię jesienną i gromadzę książki na zimę. Urlop był całkiem udany, Lizbona i Porto to przepiękne miasta ale niestety nie odpoczęłam tak jak bym chciała. Może to też dlatego, że pewna linia lotnicza zepsuła mi całą zabawę. Chyba trzeba zacząć planować jakiś weekendowy wypad w ciepłe kraje;)

Październik to też Targi Książki w Krakowie. Ktoś był? Jak się bawiliście? Postanowiłam nie robić w tym roku relacji z Targów. Nie robiłam zdjęć i byłam jedynie półtora dnia. Trochę autografów nazbierałam, trochę, a nawet dużo pomarudziłam z Tomaszem z Nowalijek na organizację (szczególnie te kolejki do Lackberg) i musiałam sobie odpuścić spotkanie z Remigiuszem Mrozem ale co się odwlecze to wiadomo;) Przy okazji pozdrawiam serdecznie Karolinę z tanayah czyta z którą spotkałam się w kolejce do Roberta Małeckiego i Marcela Woźniaka.
W tym miesiącu moja lista przeczytanych książek jest mała, przez dwa tygodnie urlopu przeczytałam tylko dwie z nich;)

Oto cała lista tytułów:

  1. Cień i kość - Leigh Bardugo
  2. Król głupców - Mark Lawrence
  3. Grzech - Max Czornyj

Najbardziej polecam: Wszystko!
Rozczarowało mnie: Nic.

Niektóre seriale niestety odeszły na zawsze ale przyszły nowe (“The Good Doctor”, “Miasto skarbów”, “Ultraviolet”) jak również kolejne sezony tych na które czekałam z niecierpliwością. “Supernatural”, “Wataha”, “Lucifer”, “Lethal Weapon” - uwielbiam ich poczucie humoru. Chętnie poczytam o Waszych wyczekiwanych serialach. Macie swoje ulubione?

Moje TOP 6 utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych.



Jestem w trakcie:
  1. The redhead. Daleki za oceanem - Anna Daleki
  2. Podróżnik - Chris Pavone
  3. Analfabetka, która potrafiła liczyć - Jonas Jonasson
  4. Historia naturalna smoków - Marie Brennan
  5. Pogromca grzeszników - Grzegorz Kalinowski
  6. Dwór skrzydeł i zguby - Sarah J. Maas

    Część z Was wybiera się na pewno na Śląskie Targi Książki. Mnie niestety nie będzie, a słyszałam, że to bardzo sympatyczna i kameralna impreza. Może za rok. Pod koniec listopada odbędą się również Wrocławskie Targi Dobrej Książki na które serdecznie zapraszam. Tu będę na pewno. Liczę na to, że listopad i grudzień będzie raczej melancholijny i spokojny, aby więcej czasu było na czytanie książek i pisanie o nich;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz