piątek, 18 maja 2018

Podsumowanie kwietnia/ plany na maj


Kwiecień za nami. Tym razem udało się nie wrzucić postu pod koniec kolejnego miesiąca, więc nie jest źle. Kwiecień też wyszedł dobrze jeśli chodzi o liczbę przeczytanych książek.


Oto cała lista tytułów:

  1. Zbrodnie prawie doskonałe - Iza Michalewicz
  2. Powrót nauczyciela tańca - Henning Mankell
  3. Pięć czaszek - Tomasz Konatkowski

Najbardziej polecam: Zbrodnie prawie doskonałe
Rozczarowało mnie: Nic.

W kwietniu udało mi się trafić na same dobre tytuły. Serdecznie polecam Wam “Zbrodnie prawie doskonałe” oraz “Dziewczynę we mgle”. Widziałam film, czytałam książkę i jeśli zastanawiacie się co wybrać, powiem wam, wszystko jedno. Film to kropka w kropkę treść z książki co wcale nie dziwi, skoro reżyserem i scenarzystą był sam autor. “Śmierć w Chateau Bremont” to uroczy kryminał, którego akcja dzieje się w pięknej Prowansji i odrobinę przypomina Agatę Christie.

Moje TOP 9 utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych.

  1. Anew - Nick Box

    Maj. Wiadomo. Warszawskie Targi Książki. Wybieram się na nie pierwszy raz, więc mam nadzieję, że przywiozę ze sobą same przyjemne wspomnienia. Warto również wspomnieć, że tydzień po tym wydarzeniu we Wrocławiu odbędzie się Międzynarodowy Festiwal Kryminału. Program tego wydarzenia jest już dostępny i możecie się z nim zapoznać tu. Oczywiście to nie wszystko, ponieważ jeszcze przed Targami i Festiwalem odbędzie się Apostrof. W kilku miastach odbędą się spotkania autorskie ze znanymi pisarzami, a program oczywiście możecie przejrzeć tu. Uff, w maju będzie się działo. Ja na pewno będę na wszystkich wydarzeniach. Nawet sobie niezłą koszulkę zrobiłam na Festiwal Kryminału :D No to jak? Widzimy się? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz