środa, 3 maja 2017

Podsumowanie kwietnia/ plany na maj




Kwiecień kończę z katarem i bolącym gardłem. Nie tak to wszystko zaplanowałam. Zimę przeszłam bez infekcji, a teraz muszę siedzieć w domu… Przynajmniej pogoda nie rozpieszcza:)


    Oto lista przeczytanych pozycji:


Najbardziej polecam: Chórzystki
Rozczarowało mnie: Prawdodziejka

Moje TOP 10  utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych:
  1. Run Boy Run - Woodkid (Widzieliście jego występ na żywo w Montreux? Niesamowity:) )
  2. River - Tula
  3. Tonight - Secret Nation
  4. Love Game - Anne Haight
  5. Everglow - Constantino Carrara, Michele Grandinetti, Vanni Tagliavento
  6. Imagine Dragons - Dream
  7. Hope of Men - Bytheway-May
  8. Forbidden Friendship - John Powell
  9. Fantazje - Jimek
  10. Drink Up Me Hearties Yo Ho - Hans Zimmer (małe przygotowania do nowych Piratów z Karaibów;)

Jestem w trakcie:
  1. Syn - Phillip Meyer (wiem, wiem, już któryś miesiąc ale dobra informacja jest taka, że jestem już po połowie i coraz bardziej mi się podoba :D )
  2. Inwigilacja - Remigiusz Mróz

Plany na piękny maj są następujące:
    Przede wszystkim: Międzynarodowy Festiwal Kryminału we Wrocławiu. Najchętniej wzięłabym wolne na czas trwania imprezy ale niestety, nie ma szans. Wiem, że większość z Was wybiera się na Targi Książki do Warszawy. Zazdroszczę. Ja w tym samym czasie będę wsłuchiwać się w suity serialowo filmowe na Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Ja nie wiem, kto układał te terminy ale idealnie w te dwie imprezy wpasowuje się jeszcze Apostrof...

Życzę Wam udanych Targów, ciekawych spotkań i pasjonujących książek! Maj będzie przepiękny:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz