środa, 9 listopada 2016

WYNIKI - KONKURS Z KSIĄŻKĄ - BEHAWIORYSTA

Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w konkursie w którym do wygrania będzie nowy egzemplarz "Behawiorysty" Remigiusza Mroza! (Zapomniała, że zamówiła, a na Targach w Krakowie kupiła drugi egzemplarz... ;) )



Zasady są banalne. Wystarczy skomentować ten post wpisując "Biorę udział!" i wpisać swój adres mailowy:) Będzie mi bardzo miło jeśli dodacie mojego bloga do obserwowanych i polubicie mojego fanpejdża na facebooku.

Będę również bardzo wdzięczna za udostępnienie tego postu dalej:) Zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania. Powodzenia!:D

Regulamin konkursu:

1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga blog-projektksiazka.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest jeden nowy egzemplarz "Behawiorysty"
3. Rozdanie trwa od 9.11.2016 r. do 27.11.2016 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia które pojawią się później, nie będą brane pod uwagę.
4. Wyniki zostaną opublikowane następnego dnia w osobnym poście.
5. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zgłoszenie się pod postem, oraz podanie maila do kontaktu.
6. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
7. Każda osoba może wziąć udział w konkursie tylko jeden raz.
8. Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni, wylosuję inną osobę.
9. Wysyłka nagrody na mój koszt jedynie na terenie Polski.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).
11. Akceptując regulamin, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach konkursu i wysyłki ewentualnej nagrody.
12. Jako Organizator - zastrzegam sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie w trakcie trwania konkursu.

WYNIKI:
Bardzo wszystkim dziękuję za udział:) Jest mi tym bardziej miło, że to był pierwszy konkurs jaki zorganizowałam na blogu. Obiecuję, że będzie ich więcej! Każdemu z Was przypisałam numer, a maszyna losująca zrobiła swoje. “Behawiorysta” Remigiusza Mroza trafi pod numer 7. Serdecznie gratuluję! Mail został wysłany, czekam na odpowiedź z adresem do wysyłki:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz