wtorek, 12 grudnia 2017

Podsumowanie listopada/ plany na grudzień




Grudzień trwa już od ładnych dwóch tygodni, a moje podsumowanie listopada pojawia się dopiero teraz. Nie wspomnę, że nie zrobiłam nawet zapowiedzi książkowych na grudzień. Cóż, praca ma to do siebie, że absorbuje. Czasami trzeba siedzieć w niej dłużej i na nic innego nie ma się już siły. Poza tym jest zimno, mokro i śnieg za oknem. Mam ochotę zagrzebać się w kocyk z herbatką, książką i laptopem. Nie lubię zimy... Nawet książek przeczytałam mniej niż zazwyczaj. Co to były za tytuły? Jak zwykle, królował kryminał i fantastyka.


Oto cała lista tytułów:

  1. Jej ostatni oddech - Robert Dugoni
  2. Szadź - Igor Brejdygant
  3. Nieprzyjaciel Boga - Bernard Cornwell
  4. Adres nieznany - Lee Child
  5. Nadzór - Charlie Fletcher
  6. Wiedźma Jego Królewskiej Mości - Magdalena Kubasiewicz

Najbardziej polecam: "Nieprzyjaciel Boga"

Rozczarowało mnie:
Nic. W poprzednim miesiącu znów same dobre tytuły


W serialach dzieją się ciekawe rzeczy. Tacy "Wikingowie" na przykład. Oglądacie? Wydaje się, że powoli się rozkręca i będzie się działo. W ogóle, która blogerka wychwalała "Riverdale"?! Chociaż jest odrobinę infantylny, a Betty jest wyjątkowo naiwną dziewczyną to i tak pierwszy sezon obejrzałam w trzy dni. A tu święta za pasem i pierogi trzeba kleić... Przy tym klejeniu to polecam poczytać sobie "Nadzór". Świetna powieść fantasy, intryga i ciekawi bohaterowie. Podobno w przyszłym roku druga część, więc czekam z niecierpliwością.


Moje TOP 10 utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych:



  1. So Close - Jon McLaughlin
  2. Fantasy - George Michael
  3. Give Us A Little Love - Fallulah
  4. Dear God - Lawles, Sydney Wayser
  5. Break - Annika Wells
  6. Hurricane - MS MR
  7. Remember Me - Gavin James
  8. Giant - Valentina Mer
  9. Come Little Children - Erutan (ktoś zgadnie z jakiego to filmu? ;)
  10. Chariots - Gavin Luke

Jestem w trakcie:

  1. The redhead. Daleki za oceanem - Anna Daleki
  2. Podróżnik - Chris Pavone
  3. Analfabetka, która potrafiła liczyć - Jonas Jonasson
  4. Cuda i cudeńka - Agnieszka Olejnik
  5. Dawca przysięgi - Brandon Sanderson

Czy prezenty już przygotowane? Spakowane? Kartki świąteczne wypisane i wysłane? To teraz jeszcze tylko porządki, karp, kutia, barszcz, pierniki... Ech, trochę tego jest. Najważniejsze to nie tracić głowy. Ja w święta mam zamiar czytać same grube powieści. Brandon Sanderson już zaczęty, a w kolejce czeka jeszcze "Terror" Dana Simmonsa i "Drwale", dodatkowo zrobić podsumowanie roku i napisać chociaż kilka recenzji. A Wy? Jakieś plany na święta czy zostawiacie wszystko przypadkowi? ;) Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz