środa, 7 czerwca 2017

Podsumowanie maja/ plany na czerwiec

   
 Słabo. Strasznie słabo wypadł mi ten maj pod względem ilości napisanych tekstów. Postaram się nadrobić wszystkie. Dużo też się działo i szczerze mówiąc, mniej więcej połowę miesiąca spędziłam tak:


Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie
Jubileusz 10-lecia Festiwalu odbywał się dokładnie w tym samym czasie co Targi Książki w Warszawie. Nie skomentuję tego. Tak bardzo Wam zazdrościłam:( Ale ale! Ja też świetnie się bawiłam:)

Po lewej Brian Tyler, po prawej Jan A. P. Kaczmarek





Parę autografów, obowiązkowe zwiedzanie Wawelu i na koniec, absolutna perełka. “Titanic” z muzyką na żywo! Wspaniałe wydarzenie, przejmująca muzyka, wielcy kompozytorzy. Polecam każdemu!

Międzynarodowy Festiwal Kryminału we Wrocławiu
Tu działo się jeszcze więcej. Spotkania, rozmowy, dyskusje, pisarze. Bardzo intensywny tydzień;) Relacje, rozmowy i zdjęcia możecie obejrzeć na fanpage’u Festiwalu i zachęcam do przybycia za rok! Ma zjawić się bardzo znany pisarz/pisarka z Ameryki, drugim gościem ma być ktoś z Europy;) 

Alex Marwood
 
Katarzyna Bonda, Jakub Szamałek, Marcin Wroński, Remigiusz Mróz

Jurorzy kontra nominowani!




    A oto lista przeczytanych pozycji:


  1. Wiatrodziej - Susan Dennard
  2. Królestwo kanciarzy - Leigh Bardugo
  3. Helisa - Marc Elsberg
  4. Zakazane życzenie - Jessica Khoury
  5. Człowiek, który spadł na ziemię - Walter Trevis
  6. Deniwelacja - Remigiusz Mróz

Najbardziej polecam: Królestwo kanciarzy
Rozczarowało mnie: Wiatrodziej

Moje TOP 10  utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych:
  1. The Devil & The Huntsman - Sam Lee, Daniel Pemberton
  2. Kate Walker - Inon Zur (z rewelacyjnej gry Syberia 3)
  3. City Lights - Blanche
  4. I Believe In A Thing Called Love - Delta Goodrem
  5. Remains - Bastille, Rag N’Bone, Skunk Anansie
  6. Addictive - Sarah Miles
  7. Ending - Isak Danielson
  8. Take Me Home - Jess Glyne
  9. Finding Neverland - Jan A. P. Kaczmarek
  10. The Mummy - Brian Tyler (mój absolutnie najulubieńszy kompozytor i do tego jeszcze taki przystojny;)

Jestem w trakcie:
    Wstyd się przyznać. Chyba z 5 pozycji...

Plany na czerwiec są następujące:
Przede wszystkim, urodziny. Postaram się o jakiś konkursik z fajnymi książkami i zdradzę kilka z moich dziwactw;) Więcej nie zdradzę. Udanego i zaczytanego miesiąca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz