wtorek, 4 kwietnia 2017

Podsumowanie marca/ plany na kwiecień




Byłam pewna, że marzec pożegnam przynajmniej z 10 przeczytanymi książkami, skończyło się jednak na 8, a połowa z nich to egzemplarze recenzenckie. Nie wiem czym tłumaczyć ten ‘zastój’. W pracy dostałam nowe, stresujące obowiązki, kilka razy trzeba było zostać po godzinach i wracałam niesamowicie zmęczona. Nic to. Teraz deszcz czy nie deszcz w końcu mogę jeździć do pracy na rowerze, a słońce zaczyna grzać. Można ładować baterie!


    Oto lista przeczytanych pozycji:

  1. Wstęga - Andriej Lewicki

Najbardziej polecam: Listy do pałacu
Rozczarowało mnie: Nic. Kolejny miesiąc z samymi dobrymi lekturami!

Moje TOP 10  utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych:
  1. Strong - My Dark Diary
  2. I love you - Earl
  3. Ester - A Choir of Ghost
  4. Timeless - Skyline
  5. Worth the wait - Nicole Cross
  6. How do I know - Anne Sila, Matt Simons
  7. Hope of men - Bytheway-May
  8. Belle - Beauty and the Beast
  9. Stardust - MIKA
  10. Tu-Bardh- Clanadonia

Jestem w trakcie:
  1. Syn - Philipp Meyer
  2. His Bloody Project - Graeme Macrae Burnet

Plany na cieplutki kwiecień są następujące:
    Brak. Kwiecień będzie skromny. Spodziewam się raczej małej ilości egzemplarzy recenzenckich, na pewno będę chciała skończyć w końcu ‘Syna’. W każdym razie nie spodziewam się żadnych niespodzianek, a Was może uda mi się zaskoczyć tytułami. Wybieram się na Pyrkon! Coś czuję, że będzie świetnie. A jak tam u Was? Jakieś plany czytelnicze? Wyjazdy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz