niedziela, 1 stycznia 2017

Podsumowanie grudnia/ plany na styczeń




Postanowiłam, że nie będę robiła wielkiego zestawienia całorocznego, blog obchodził w grudniu trzeci miesiąc, więc takie duże dopiero za powiedzmy 6 miesięcy, a teraz jeszcze standardowo:) Z planów jakie miałam na ten zimowy czas zrealizowałam prawie wszystko oprócz “Księgi wieszczb” Eriki Swyler więc nie jest źle. Nie nastawiałam się na jakiś spektakularny wynik ale dziewięć pozycji to całkiem nieźle. Jak zwykle zwlekam z recenzjami, miałam je nadrobić jeszcze w tym miesiącu ale niestety w Nowy Rok wejdę z długami. 


 Oto lista przeczytanych pozycji:
  1. Mężczyzna w białych butach - Michał Larek (recenzja wkrótce)

    Co za rozstrzelony tematycznie spis! Widzę niestety tendencję spadkową w ilości przeczytanych książek… Może to tylko kwestia świąt:)
Najbardziej polecam: “Suszę”, “Hardą” i “Idealną”
Rozczarowało mnie: “Przebudzenie króla” (ale o tym w recenzji)
Moje TOP 10  utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych:

  1. Wicked Game - Ursine Vulpine, Annaca (odnalezione przy okazji szukania innego utworu Ursine Vulpine wykorzystanego w trailerze Transformers The Last Knight)
  2. Faded - Beth (po prostu Spotify…)
  3. Jeszcze się tam żagiel bieli - Alicja Majewska (mamo, jak to zobaczysz to wiedz, że to dzięki Tobie :* )
  4. Night - Ludovico Einaudi, Amsterdam Sinfonietta (ostatnio uwielbiam jego fortepian)
  5. Your Hands Are Cold - Jean-Yves Thibaudet (soundtrack do Pride and Prejudice - ostatnio ktoś mi o nim przypomniał)
  6. ‘Zat You, Santa Claus? - Louis Armstrong, The Commanders (trochę świątecznych akcentów!)
  7. Carol Of The Bells - David Foster (co roku usilnie staram się to zagrać na skrzypcach ale niestety…)
  8. It’s Beginning To Look Like Christmas - Michael Buble
  9. Grapes - I Dunno
  10. Learn Me Right - Birdy & Mumford And Sons (mam do nich słabość… do Mumfordów oczywiście)

Jestem w trakcie czytania:

  1. Dygot - Jakub Małecki
  2. Z mgły zrodzony - Brandon Sanderson
  3. Opowiadania zebrane, tom I - Frank Herbert

    Pozycje do przeczytania na styczeń (na zdjęciu widzicie tylko część planów, reszta jest na czytniku albo przyjdzie pocztą ;) To taki stosik tzw. książek, które muszę przeczytać, ponieważ... :
  1. Wotum nieufności - Remigiusz Mróz
  2. Dziecko Odyna - Siri Pettersen
  3. Sześć kobiet w śniegu (nie licząc suki) - Anna Fryczkowska
  4. Syn - Philipp Meyer
  5. Opowieść o Kullervo - J.R.R. Tolkien
  6. His Bloody Project - Graeme Macrae Burnet
  7. Płyń z tonącymi - Lars Mytting
  8. Dziewczyna w lodzie - Robert Bryndza
  9. Jak cię zabić, kochanie? - Alek Rogoziński
  10. Francuski piesek - Marta Obuch
  11. Dwór mgieł i furii - Sarah J. Maas

    To tak w wielkim skrócie. Napiszcie co tam szykujecie sobie na styczeń, jakie macie postanowienia noworoczne, bardzo chętnie czymś się zainspiruję:) Przy okazji chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku! Wielu pasjonujących pozycji i czasu na ich przeczytanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz