czwartek, 1 grudnia 2016

Podsumowanie listopada/ plany na grudzień




    Minął ten okropny miesiąc pełen deszczu i wiatru i zimna i… Teraz będzie jeszcze gorzej... Oby do świąt, dalej do wiosny i już będzie lepiej. Listopad nie był spektakularnym miesiącem jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. Z planów, które miałam na ten miesiąc nie udało mi się tylko zrealizować “Śladów” Jakuba Małeckiego, kończę jeszcze “Hardą” Elżbiety Cherezińskiej ale kilka książek przeczytałam ponad stan. Nie wyrobiłam się z dwiema recenzjami, ale obiecuję nadrobić:) Oto cała lista:

  1. Fobia - Dawid Kain (recenzja wkrótce)

    Listopad minął fantastyczno-historycznie z nutką thrillera. Najbardziej polecam “Behawiorystę” Remigiusza Mroza oraz “Wiem, że tu jesteś” Clélie Avit. Zdecydowanie nie przypadła mi do gustu “Fatum i Furia” Lauren Groff.
    Tak jak miesiąc temu, przedstawiam moje TOP 10 jeśli chodzi o utwory, które królowały na mojej playliście:
  1. Water Under The Bridge - Adele (oj, potrafię katować się tym utworem…)
  2. Life Must Have It’s Mysteries - Hans Zimmer (Inferno miało najgorsze zakończenie ever, nie wiem jak można tak oszukiwać widza…)
  3. Main Titles - Fantastic Beasts And Where To Find Them - James Newton Howard (tego utworu nie muszę nikomu polecać)
  4. Star Sky - Two Steps From Hell (to z playlisty Brandona Sandersona podpisanej Stormlight 3)
  5. Nie wie nikt - Monika Urlik (ma ładny głos)
  6. Stranger In This World - Stefanie Heinzmann (mój Spotify mnie rozpieszcza:)
  7. The Light That Never Fails - Andra Day (przepiękna!)
  8. Peace of Mind - Above & Beyond (w formie akustycznej z płyty Acoustic II i We Are All We Need, tak żałuję, że mnie nie było na ich koncercie kilka dni temu...)
  9. I Can’t Stop Thinking About You - Sting (mocne zaskoczenie)
  10. Wracaj do domu - Kortez (słuchała go dwa razy na żywo, nigdy nie mam dosyć)

    Pozycje do przeczytania na grudzień:
  • Mężczyzna w białych butach - Michał Larek
  • Dygot - Jakub Małecki
  • Pax - Penny Packer
  • Księga wieszczb - Erika Swyler
  • kończę Hardą Elżbiety Cherezińskiej
  • Przebudzenie króla - Maggie Stiefvater
  • Księgarenka przy ulicy Wiśniowej - Praca zbiorowa
  • Zbrodnia prawie doskonała - Monika Całkiewicz, Iwona Schymalla

Tyle. Na razie się nie rozpędzam, święta idą, jutro na Targi Dobrej Książki się wybieram, jeszcze mi pewnie kilka pozycji dojdzie:) Mam też nowe zakładki! Kto dostał tą wielką i nieporęczną to z chęcią podzielę się wersją skompresowaną. Jak tam Wasze podsumowania, co ciekawego udało Wam się przeczytać? Podzielcie się! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz